XIV Olimpiada Informatyczna Juniorów
Laureatom i finalistom Olimpiady Informatycznej Juniorów przysługuje wolny wstęp do szkół ponadpodstawowych i ocena celująca z informatyki. Najlepsi olimpijczycy reprezentują Polskę na międzynarodowych zawodach informatycznych (z licznymi sukcesami) i mają zapewniony udział w olimpijskich obozach treningowych.
Większość zawodników bierze udział w Olimpiadzie głównie dlatego, że zadania olimpijskie są ciekawe, wyzywające intelektualnie, a zaprogramowanie rozwiązań sprawia dużo przyjemności i daje sporą satysfakcję. Dodatkowo, w trakcie zawodów II i III stopnia można poznać wielu rówieśników zainteresowanych informatyką i dziedzinami ścisłymi.
*W związku z sytuacją epidemiologiczną tytuł Laureata nie był przyznawany w tegorocznych zawodach
Finaliści:
Michał Kasznia (z wyróżnieniem III stopnia)
Jan Ancuta
Awans do II etapu:
Tymon Zadara
Tymoteusz Iwański
Przedmiotowy Konkurs Informatyczny LOGIA
Przedmiotowy Konkurs Informatyczny LOGIA dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych jest konkursem przedmiotowym Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Konkurs obejmuje i poszerza treści podstawy programowej przedmiotu informatyka w szkole podstawowej.
Konkurs polega na samodzielnym rozwiązywaniu testu dotyczącego treści zawartych w podstawie programowej przedmiotu informatyka w szkole podstawowej i zadań algorytmicznych z zakresu grafiki, definiowania funkcji, przetwarzania napisów i list w języku programowania Python.
Michał Kasznia – Laureat
XIV Międzynarodowy Konkurs Informatyczny Bóbr
Bóbr to polska nazwa powołanego do życia w 2004 roku na Litwie międzynarodowego konkursu Bebras z zakresu informatyki oraz technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
Głównym celem konkursu jest rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego i komputacyjnego oraz popularyzacja posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród wszystkich uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych.
Michał Kasznia – II miejsce
Międzynarodowy Konkurs Pix Programming Challenge
Uczestnicy konkursu muszą rozwiązać zadania z zakresu programowania. Zadania dostosowane są do różnych grup wiekowych. Dla najmłodszych są to zadania z zakresu programowania blokowego, a dla starszych uczestników konkursu – zadania z zakresu programowania tekstowego w języku Python.
Awans do półfinałów:
Alicja Walińska
Dominik Danilewicz
Jan Ancuta
Michał Kasznia
Sonia Smułkowska
Tymon Zadara
Zofia Świderska
Gratuluję wspaniałych osiągnięć uczniom, a nauczycielowi informatyki, Panu Piotrowi Pawlikowskiemu, życzę dalszych sukcesów w pracy dydaktycznej.
Monika Rutkowska
Dyrektor szkoły