XIV Olimpiada Informatyczna Juniorów

Laureatom i finalistom Olimpiady Informatycznej Juniorów przysługuje wolny wstęp do szkół ponadpodstawowych i ocena celująca z informatyki. Najlepsi olimpijczycy reprezentują Polskę na międzynarodowych zawodach informatycznych (z licznymi sukcesami) i mają zapewniony udział w olimpijskich obozach treningowych.

Większość zawodników bierze udział w Olimpiadzie głównie dlatego, że zadania olimpijskie są ciekawe, wyzywające intelektualnie, a zaprogramowanie rozwiązań sprawia dużo przyjemności i daje sporą satysfakcję. Dodatkowo, w trakcie zawodów II i III stopnia można poznać wielu rówieśników zainteresowanych informatyką i dziedzinami ścisłymi.

*W związku z sytuacją epidemiologiczną tytuł Laureata nie był przyznawany w tegorocznych zawodach

Więcej informacji o konkursie

Finaliści:

Michał Kasznia (z wyróżnieniem III stopnia)

Jan Ancuta

Awans do II etapu:

Tymon Zadara

Tymoteusz Iwański


Przedmiotowy Konkurs Informatyczny LOGIA

Przedmiotowy Konkurs Informatyczny LOGIA dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych jest konkursem przedmiotowym Mazowieckiego Kuratora Oświaty.

Konkurs obejmuje i poszerza treści podstawy programowej przedmiotu informatyka w szkole podstawowej.

Konkurs polega na samodzielnym rozwiązywaniu testu dotyczącego treści zawartych w podstawie programowej przedmiotu informatyka w szkole podstawowej i zadań algorytmicznych z zakresu grafiki, definiowania funkcji, przetwarzania napisów i list w języku programowania Python.

Więcej informacji o konkursie

Michał Kasznia – Laureat


XIV Międzynarodowy Konkurs Informatyczny Bóbr

Bóbr to polska nazwa powołanego do życia w 2004 roku na Litwie międzynarodowego konkursu Bebras z zakresu informatyki oraz technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

Głównym celem konkursu jest rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego i komputacyjnego oraz popularyzacja posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród wszystkich uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych.

Więcej informacji o konkursie

Michał Kasznia – II miejsce


Międzynarodowy Konkurs Pix Programming Challenge

Uczestnicy konkursu muszą rozwiązać zadania z zakresu programowania. Zadania dostosowane są do różnych grup wiekowych. Dla najmłodszych są to zadania z zakresu programowania blokowego, a dla starszych uczestników konkursu – zadania z zakresu programowania tekstowego w języku Python.

Więcej informacji o konkursie

Awans do półfinałów:

Alicja Walińska

Dominik Danilewicz

Jan Ancuta

Michał Kasznia

Sonia Smułkowska

Tymon Zadara

Zofia Świderska


Gratuluję wspaniałych osiągnięć uczniom, a nauczycielowi informatyki, Panu Piotrowi Pawlikowskiemu, życzę dalszych sukcesów w pracy dydaktycznej.

Monika Rutkowska

Dyrektor szkoły